Σχετικά με το πρόγραμμα EPAS
Το πρόγραμμα «Σχολείο-Πρεσβευτής» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (EPAS) έχει σκοπό να βελτιώσει τις γνώσεις των μαθητών σχετικά με την ευρωπαϊκή κοινοβουλευτική δημοκρατία, τον ρόλο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και τις ευρωπαϊκές αξίες. Το πρόγραμμα ενθαρρύνει επίσης τους μαθητές να συμμετάσχουν ενεργά στις δημοκρατικές διαδικασίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης παρακολουθούν επιμορφωτικό Online Webinar
Τη Δευτέρα 11/11/2024 και ώρα 12:00 – 13:30 μ.μ οι μαθητές – Junior Ambassadors παρακολούθησαν δύο Online Webinars διάρκειας μιάμισης ώρας. Στα webinars οι μαθητές- Junior Ambassadors ενημερώθηκαν…
Επιμόρφωση των καθηγητριών πρέσβεων του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης
Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου οι καθηγήτριες-πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης παρακολούθησαν διαδικτυακά επιμορφωτικό σεμινάριο στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολεία-Πρέσβεις του…
Παρουσίαση του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» σε μαθητές/τριες της Πολωνίας
Εικοσιδύο μαθητές/τριες από το I Liceum Ogolnoksztalcace w Glownie της Πολωνίας συνοδευόμενοι/ες από 4 καθηγητριές τους επισκέφθηκαν το σχολείο μας…
Παρουσίαση του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» σε μαθητές/τριες της Ρουμανίας
Την εβδομάδα 21-25/10/2024 επισκέφθηκαν το σχολείο μας 13 μαθητές από το « Troian Vuia», “ High School, από την Κραϊόβα…
Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης στην Euroscola
Μετά από την επιτυχή αξιολόγηση των δράσεών του στο πλαίσιο του προγράμματος European Parliament Ambassador School (EPAS), το 1ο ΓΕΛ…
Το 1ο ΓΕΛ “Σχολείο-Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου” για 2η φορά!
Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης Σχολείο-Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για 2η φορά με τελική βαθμολογία 100/100! Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και…
Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης συμμετέχει στην Υβριδική Ενημερωτική Εκδήλωση του Europe Direct Θεσσαλονίκης
Την Παρασκευή 24 Μαΐου οι Junior και Senior Ambassadors του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συμμετείχαν διαδικτυακά στην υβριδική ενημερωτική εκδήλωση, που διοργάνωσε…
3η Χρονιά – 2024-2025
Παρουσίαση του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» σε μαθητές/τριες της Πολωνίας
Παρουσίαση του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» σε μαθητές/τριες της Ρουμανίας
Οι καθηγήτριες Πρέσβεις παρακολουθούν επιμορφωτικό webinar
Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης παρακολουθούν επιμορφωτικό Online Webinar
2η Χρονιά – 2023-2024
Σειρά επεισοδίων webinar “EU360” (Σεζόν 2η)
Δείτε τα τελευταία επεισόδια του webinar ” EU360″ που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Spotify και στο YouTube.
Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube, καθώς και στο Spotify!
Ενημέρωση από το Europe Direct Thessaloniki – ΚΕΔΗΘ
Επίσκεψη στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Harvard
Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης ως «Σχολείο –Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» επισκέφτηκε την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Harvard
Παρακολούθηση Online Webinar στο 1ο ΓΕΛ Κατερίνης
Ερωτηματολόγιο: Ευρωπαϊκές εκλογές 2024
Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης δημιούργησαν ένα σύντομο ερωτηματολόγιο στο πλαίσιο του προγράμματος EPAS, για τις Ευρωεκλογές. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα δημοσιευθούν τα στατιστικά αποτελέσματα και οι σωστές απαντήσεις στα κοινωνικά δίκτυα του σχολείου μας.
Quiz – Βραβεία LUX
Δείτε και παίξτε το Quizizz που δημιούργησε η Ευρωομάδα του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης σχετικά με τα Βραβεία LUX. Το Quiz έπαιξαν και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, καθώς και οι μαθητές του 4ου ΓΕΛ Κατερίνης, κατά την προβολή ταινίας υποψήφιας για Βραβείο LUX.
Ενημερωτική δράση για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης στις Βρυξέλλες!
Οι μαθητές/τριες του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο Ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες
Συνέντευξη για την τεχνητή νοημοσύνη
Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του Ε.Κ. του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης, στο πλαίσιο των δράσεων σχετικά με τον Ψηφιακό Γραμματισμό, πήραν συνέντευξη από τον Ιάσονα Οφείδη, Υποψήφιο Διδάκτορα Πανεπιστημίου Yale – Electrical Engineering.
~Ποιοι είναι οι κίνδυνοι που απορρέουν από την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης; Μπορεί να μας οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα;
- Κίνδυνοι
Μιας και η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας, συνοδεύεται και από πιθανούς κινδύνους σε πολλές εκφάνσεις της.
Στόχοι / Ηθικά διλήμματα:
Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί ένα εργαλείο, επομένως, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξίσου για καλό και για κακό σκοπό. Εξαρτάται από το ποιος την χειρίζεται και τις βλέψεις του. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη έχει πολλές εφαρμογές στην Ιατρική, βελτιώνοντας σημαντικά τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, μέσα από την παρακολούθηση συμπτωμάτων, την διάγνωση ασθενειών και την ενημέρωση σχετικά με κατάλληλες θεραπείες. Σε αντίθεση, ένας σχετικά νέος τομέας της ΤΝ, to Generative AI, χρησιμοποιείται ως μέσο παραπληροφόρησης στα λεγόμενα DeepFake videos, όπου άνθρωποι παρουσιάζονται να λένε και να κάνουν πράγματα που δεν έχουν πει ή κάνει ποτέ. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις εύκολα διαχωρίσιμες και καμία τεχνολογική εξέλιξη δεν παρουσιάζει μόνο οφέλη ή μόνο κινδύνους. Γι΄αυτόν τον λόγο, είναι απαραίτητη η θέσπιση νόμων και κανονισμών που θα ρυθμίσουν τη σωστή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που αυτή την στιγμή αποτελεί αντικείμενο σκέψης και συζήτησης σε νομοθετικά όργανα των περισσότερων κρατών.
Απώλεια κριτικής σκέψης:
Ένας λιγότερο ευδιάκριτος κίνδυνος της τεχνητής νοημοσύνης αφορά την ολοένα αυξανόμενη εξάρτηση του ανθρώπου σε αυτήν. Όσο εξοικειώνεται στην χρήση της, ο άνθρωπος μαθαίνει να στηρίζεται και να την εμπιστεύεται ολοένα και περισσότερο στην καθημερινότητα του, λόγω της ευκολίας που παρέχει. Σε αντάλλαγμα για αυτήν την ευκολία, ο άνθρωπος επαναπαύεται και σταματάει να εξετάζει κατά πόσο αυτές οι λύσεις που του δίνει είναι λογικές ή ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να χρησιμοποιείται ενημερωτικά, για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις.
- Εσφαλμένα συμπεράσματα
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ασφαλώς να οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα. Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω για να κοιτάξουμε το πώς ορίζεται η ίδια η τεχνητή νοημοσύνη:
“Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιεί αλγορίθμους και στατιστικά μοντέλα προκειμένου να επιτρέψει τις μηχανές να “μάθουν” από δεδομένα, να αναγνωρίσουν πρότυπα/μοτίβα και να πάρουν αποφάσεις ή να προβλέψουν μελλοντικές καταστάσεις.”
Συνεπώς, βασίζεται κατά κόρον σε δεδομένα, δηλαδή σε προηγούμενες καταστάσεις και συνθήκες για να πάρει αποφάσεις για το μέλλον. Ωστόσο, τα δεδομένα που θα χρησιμοποιήσει ο εκάστοτε αλγόριθμος ή μοντέλο, παρέχονται από τον άνθρωπο στην μηχανή. Αν τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται είναι μη αντιπροσωπευτικά του προβλήματος ή χαρακτηρίζονται από προκαταλήψεις, με ή χωρίς την γνώση του ανθρώπου πίσω από το μοντέλο, οδηγούμαστε σχεδόν σίγουρα σε λάθος αποφάσεις.
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε σε μια εταιρεία ως εργοδότες όπου δημιουργήθηκαν καινούργιες θέσεις εργασίας και βρισκόμαστε στη διαδικασία πρόσληψης εργαζομένων. Γι’ αυτό το λόγο καταφεύγουμε στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο το οποίο θα αξιολογεί και θα διαλέγει τους υποψηφίους με βάσει τα χαρακτηριστικά τους και τις δεξιότητές τους. Για την εκπαίδευση αυτού του μοντέλου θα χρησιμοποιήσουμε ιστορικά δεδομένα από παλιότερες επιτυχείς προσλήψεις. Εάν τα ιστορικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση παρουσιάζουν προκαταλήψεις, όπως το φύλο ή τις φυλετικές ανισότητες στις πρακτικές πρόσληψης, το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης μπορεί ακούσια να “μάθει” και να διαιωνίσει αυτές τις προκαταλήψεις. Κατά συνέπεια, το μοντέλο μπορεί να ευνοεί άδικα ορισμένες δημογραφικές ομάδες έναντι άλλων (πχ. εθνικότητα), οδηγώντας σε μεροληπτικά αποτελέσματα στις συστάσεις εργασίας, ενισχύοντας τις υπάρχουσες προκαταλήψεις και ενδεχομένως συμβάλλοντας σε κοινωνικές ανισότητες.
Από αυτό το παράδειγμα, γίνεται αντιληπτό πως η αξιοπιστία της τεχνητής νοημοσύνης εξαρτάται κυρίως από τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευσή της, και πως κάλλιστα μπορούμε να οδηγηθούμε σε επισφαλή συμπεράσματα, ειδικά αν δεν έχει προηγηθεί συστηματική μελέτη και προσεκτικός σχεδιασμός.
~Είμαστε σε μια περίοδο ανησυχίας για την επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας σε βάρους του ανθρώπου. Πιστεύετε ότι θα χρειάζεται πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας δίπλα από τις τεχνολογικές εξελίξεις;
Είναι φυσικό να δημιουργούνται ανησυχίες και επιφυλάξεις, δεδομένου ότι η πλειονότητα του πληθυσμού δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί η τεχνητή νοημοσύνη.
Πιστεύω πως ναι, η παρουσία του ανθρώπου δίπλα, ή καλύτερα, πίσω από τις τεχνολογικές εξελίξεις είναι αναγκαία, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Ο ρόλος του ανθρώπου, για αρχή, είναι να σχεδιάζει μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούν να επιλύσουν συγκεκριμένα προβλήματα. Συνεπώς, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα, αλλά δυσκολεύεται να τα θέσει και να αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
Επίσης, το συγκεκριμένο ερώτημα περί παρουσίας του ανθρώπου στις τεχνολογικές εξελίξεις πραγματεύεται ένας σχετικά νέος χώρος στην έρευνα της τεχνητής νοημοσύνης που καλείται AI explainability (Εξηγησιμότητα της τεχνητής νοημοσύνης). Ο σκοπός της είναι να βοηθήσει στην εξήγηση και κατανόηση των ευφυών συστημάτων που αποτελούν την τεχνητή νοημοσύνη και στο πώς λαμβάνουν αποφάσεις. Ένα μεγάλο μέρος της, είναι τα λεγόμενα μοντέλα μαύρου κουτιού (black box models), τα οποία επιλύουν προβλήματα με αυξημένη ακρίβεια, χωρίς ωστόσο να είναι εύκολα κατανοητό το πώς οδηγούνται σε αυτές τις λύσεις. Αυτό, αν και είναι αρκετό για πολλές εφαρμογές, ενέχει κινδύνους που αποτρέπουν την χρήση τους σε προβλήματα υψίστης σημασίας, όπως το σύστημα υγείας. Ένα παράδειγμα δυνητικά επικίνδυνου μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης “μαύρου κουτιού” είναι η υγειονομική περίθαλψη, όπου ένας αλγόριθμος λαμβάνει κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με τις διαγνώσεις ασθενών ή τα σχέδια θεραπείας χωρίς να παρέχει σαφείς εξηγήσεις για τις συστάσεις του. Εάν το μοντέλο λειτουργεί ως “μαύρο κουτί”, οι επαγγελματίες υγείας μπορεί να μην κατανοούν πλήρως τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις του εργαλείου, οδηγώντας σε πιθανές λανθασμένες διαγνώσεις, ακατάλληλες θεραπείες και σε κίνδυνο την ασφάλεια των ασθενών.
Εν ολίγοις, πιστεύω, πως θα πρέπει να φανταζόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη πιο πολύ σε ρόλο βοηθού (ή συγκυβερνήτη όπως την χαρακτηρίζει η “Microsoft”) παρά ως κάτι που δύναται να σταθεί αυτόνομα, τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία.
Οι μαθητές/τριες πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ γιορτάζουν την Ημέρα της Γυναίκας
Οι μαθητές/τριες πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας-8 ΜΑΡΤΙΟΥ
Συμμετοχή σε διαδικτυακή εκδήλωση με το 1ο ΓΕΛ Ναυπλίου
Συμμετοχή σε διαδικτυακή εκδήλωση με το 1ο ΓΕΛ Ναυπλίου
Οι Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συναντούν την Ελληνίδα Ευρωβουλευτή κ.Μαρία Σπυράκη
Μαθητές/τριες -Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα
Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Νέοι, Ελλάδα και Ευρώπη»
«Μπροστά στην Τεχνητή Νοημοσύνη»
Υποδοχή Πολωνικών σχολείων και συνεργασία στο πλαίσιο Erasmus+ στο 1ο ΓΕΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Αφίσες Μαθητών-Πρέσβεων
Οι Μαθητές/τριες-Πρέσβεις του Ε.Κ. του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο πλαίσιο του προγράμματος “EPAS: Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου” δημιούργησαν πρωτότυπες αφίσες τις οποίες ανάρτησαν στο info point του σχολείου:
- Αφίσα “ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ” (#useyourvote) ενόψει των επερχόμενων Ευρωπαϊκών Εκλογών στις 9 Ιουνίου 2024, δίνοντας ένα μήνυμα για τη σημασία των Ευρωπαϊκών Εκλογών.
- Αφίσα “EU360” στο πλαίσιο των επεισοδίων Podcast & Webinar που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες-Πρέσβεις, όπου παρουσιάζουν επίκαιρα θέματα που απασχολούν την Ευρωπαϊκή Ένωση, με σκοπό να διαδώσουν την ιστορία και τον τρόπο λειτουργίας των θεσμών της.
- Αφίσα “Βραβείο Κοινού LUX” στο πλαίσιο του σχετικού quiz που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες-Πρέσβεις, ώστε να αξιοποιήσουν τον κινηματογράφο ως μέσο προώθησης των αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
- Αφίσα “ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2024” ενόψει των επερχόμενων Ευρωπαϊκών Εκλογών Ιουνίου 2024.
- Αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) για να συμβάλουμε στην οικοδόμηση μιας ισότιμης Ευρωπαϊκής δημοκρατίας.
- Αφίσα για την Ώρα της Γης προκειμένου να παροτρύνουμε τον κόσμο να αφιερώσει μια ώρα για τον πλανήτη μας.
- Aφίσα για την Ημέρα της Ευρώπης, 9 Μαΐου, επέτειο υπογραφής της Διακήρυξης Σουμάν, για να τονίσουμε την ενότητα μέσα από την πολυμορφία, όπου όλα τα κράτη μέλη είναι απαραίτητα για τη σταθερότητα και την ειρήνη στην ήπειρό μας.
1η Χρονιά – 2022-2023
Σειρά επεισοδίων podcast (Σεζόν 1η)
Δείτε τα τελευταία επεισόδια του podcast ” EU360″ που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Spotify και στο YouTube.
Συνέντευξη στο DION TV και στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης
Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης στο DION TV και στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης!
Την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023, στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας της Ευρώπης, οι Junior Ambassadors του 1ου και 2ου ΓΕΛ Κατερίνης είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το δημοτικό ραδιόφωνο Κατερίνης, για να παρουσιάσουν τις δράσεις του προγράμματος, αλλά και να συνδεθούν μέσω Skype με το DION Channel, προκειμένου να γίνει η διάχυση του προγράμματος με στόχο την προβολή των ευρωπαϊκών αξιών.
Δείτε την συνέντευξη στο DION Channel εδώ: https://youtu.be/UDneUEMVPvY
Δείτε την συνέντευξη που παραχωρήσαμε στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης, καθώς και όλες τις δράσεις του σχολείου μας εδώ: https://linktr.ee/1lykkate_epas
Kahoot! – Παιχνίδι γνώσεων “Το Ευρωκοινοβούλιο και εμείς”
Το infopoint του σχολείου μας
Ενημερωτική συνάντηση με την Ευρωβουλευτή, κα. Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου
Την Τρίτη 25 Απριλίου 2023 στο πλαίσιο του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» συμμετείχαμε σε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε διαδικτυακά την Ελληνίδα Ευρωβουλευτή κα Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία με μεγάλη χαρά και προθυμία δέχτηκε την πρόσκλησή μας. Η κ. ευρωβουλευτής ενημέρωσε τους μαθητές/τριες για τους θεσμούς και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στη συνέχεια απάντησε σε ερωτήσεις τους σχετικά με το μέλλον και την προοπτική της Ευρώπης. Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ.
Οι μαθητές πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο «Νέοι και Ευρώπη»
Οι μαθητές πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συμμετείχαν με βιντεοπαρουσίαση στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο «Νέοι και Ευρώπη» που διοργάνωσε το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθηνών – «Γεννάδειο» την Τετάρτη 26 Απριλίου 2023, στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου». Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο Σεράφειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων. Για να δείτε το άρθρο κάντε κλικ ΕΔΩ
Την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η απονομή των τίτλων του προγράμματος EPAS στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς και στους/στις μαθητές/τριες του προγράμματος, κατά το σχολικό έτος 2022-2023.
Την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η απονομή των τίτλων του προγράμματος EPAS στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Παπά Ειρήνη, Θεοδωροπούλου Παναγιώτα και Καγκασίδου Άννα και στους/στις μαθητές/τριες του προγράμματος (σχολική χρονιά 2022-2023):
- Βαβύλα Στεφανία
- Ιωακειμίδη Κωνσταντίνο
- Κουσίδη Κωνσταντίνο
- Τζέλλα Παναγιώτα-Νεκταρία-Χαρούλα
- Τσώλη Λάζαρο
- Ανεστοπούλου Μαρίνα
- Μπακράτσα Δημήτριο
- Χαλιαμάλια Αθηνά
- Ελευθεριάδη Θεοχάρη
- Καπέτα Μαρία
- Μπαραλιάκο Ελευθέριο
- Νούλα Ευαγγελία
και στην εθελόντρια Δεμερτζίδη Μαρία που συμμετείχε στο Πρόγραμμα.