1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
“Σχολείο-Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου”

εικόνα Viber 2024 03 18 19 09 09 191 1
epas logo

Η υπενθύμισή σας για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές

Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

00Ημέρες για τις Ευρωεκλογές
footer signature EL

Σχετικά με το πρόγραμμα EPAS

Το πρόγραμμα «Σχολείο-Πρεσβευτής» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (EPAS) έχει σκοπό να βελτιώσει τις γνώσεις των μαθητών σχετικά με την ευρωπαϊκή κοινοβουλευτική δημοκρατία, τον ρόλο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και τις ευρωπαϊκές αξίες. Το πρόγραμμα ενθαρρύνει επίσης τους μαθητές να συμμετάσχουν ενεργά στις δημοκρατικές διαδικασίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Μαθητές/τριες-“Πρέσβεις” του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στη Euroscola Καταγραφή.JPG3

Μαθητές/τριες-“Πρέσβεις” του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στη Euroscola

Οι «Μαθητές/τριες – Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου»  του σχολείου μας, που συμμετέχουν για 2η χρονιά στο Πρόγραμμα «Σχολεία- Πρέσβεις του…

Μαθητές/τριες -Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα IMG 1114

Μαθητές/τριες -Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα

Επίσκεψη στο Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα πραγματοποίησαν την Παρασκευή 5 Απριλίου Μαθητές/τριες του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης, που…

Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Νέοι, Ελλάδα και Ευρώπη» 20240406 120234

Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Νέοι, Ελλάδα και Ευρώπη»

Μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συμμετείχαν στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο  «Νέοι, Ελλάδα και Ευρώπη» που διοργάνωσε το 1ο…

Οι Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συναντούν την Ελληνίδα Ευρωβουλευτή κ.Μαρία Σπυράκη IMG 4a6d132946476f0ca7dc5cd91752b843 V

Οι Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συναντούν την Ελληνίδα Ευρωβουλευτή κ.Μαρία Σπυράκη

Τη Δευτέρα 1 Απριλίου ομάδα μαθητών/τριών-  Πρέσβεων του σχολείου μας  μαζί με τις υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του…

Το  1ο ΓΕΛ Κατερίνης στο Τελλόγλειο  Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ. IMG f8909756c61b38dfa86d58a119eb3e38 VΑ

Το  1ο ΓΕΛ Κατερίνης στο Τελλόγλειο  Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ.

Την Παρασκευή 29 Μαρτίου οι μαθητές/τριες δύο τμημάτων και οι μαθητές- Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης επισκέφθηκαν…

Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην  Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση ΕΡΤ3 20240314 105849

Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην  Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση ΕΡΤ3

Την Πέμπτη 14 Μαρτίου μαθητές/τριες Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου επισκέφθηκαν την Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση ΕΡΤ3, στη Θεσσαλονίκη. Εκεί είχαν την…

Οι μαθητές/τριες πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης γιορτάζουν την Παγκόσμια  Ημέρα της Γυναίκας-8 ΜΑΡΤΙΟΥ 20240311 1159141

Οι μαθητές/τριες πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης γιορτάζουν την Παγκόσμια  Ημέρα της Γυναίκας-8 ΜΑΡΤΙΟΥ

Οι Μαθητές/τριες Πρέσβεις στο πλαίσιο του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας  μοιράζοντας στους/στις …

Οι Δράσεις της ομάδας μας

2η Χρονιά – 2023-2024

Σειρά επεισοδίων webinar “EU360” (Σεζόν 2η)

Δείτε τα τελευταία επεισόδια του webinar ” EU360″ που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Spotify και στο YouTube.

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube, καθώς και στο Spotify!

Ενημέρωση από το Europe Direct Thessaloniki – ΚΕΔΗΘ

Επίσκεψη στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Harvard

Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης ως «Σχολείο –Πρέσβης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» επισκέφτηκε την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Harvard

Παρακολούθηση Online Webinar στο 1ο ΓΕΛ Κατερίνης

Ερωτηματολόγιο: Ευρωπαϊκές εκλογές 2024

Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης δημιούργησαν ένα σύντομο ερωτηματολόγιο στο πλαίσιο του προγράμματος EPAS, για τις Ευρωεκλογές. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και θα δημοσιευθούν τα στατιστικά αποτελέσματα και οι σωστές απαντήσεις στα κοινωνικά δίκτυα του σχολείου μας.

Quiz – Βραβεία LUX

Δείτε και παίξτε το Quizizz που δημιούργησε η Ευρωομάδα του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης σχετικά με τα Βραβεία LUX. Το Quiz έπαιξαν και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, καθώς και οι μαθητές του 4ου ΓΕΛ Κατερίνης, κατά την προβολή ταινίας υποψήφιας για Βραβείο LUX.

Ενημερωτική δράση για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο

Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης στις Βρυξέλλες!

Οι μαθητές/τριες του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο Ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες

Συνέντευξη για την τεχνητή νοημοσύνη

Οι μαθητές/τριες Πρέσβεις του Ε.Κ. του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης, στο πλαίσιο των δράσεων σχετικά με τον Ψηφιακό Γραμματισμό, πήραν συνέντευξη από τον Ιάσονα Οφείδη, Υποψήφιο Διδάκτορα Πανεπιστημίου Yale – Electrical Engineering.

~Ποιοι είναι οι κίνδυνοι που απορρέουν από την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης; Μπορεί να μας οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα;

  • Κίνδυνοι

Μιας και η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας, συνοδεύεται και από πιθανούς κινδύνους σε πολλές εκφάνσεις της. 

Στόχοι / Ηθικά διλήμματα:

Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί ένα εργαλείο, επομένως, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξίσου για καλό και για κακό σκοπό. Εξαρτάται από το ποιος την χειρίζεται και τις βλέψεις του. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη έχει πολλές εφαρμογές στην Ιατρική, βελτιώνοντας σημαντικά τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, μέσα από την παρακολούθηση συμπτωμάτων, την διάγνωση ασθενειών και την ενημέρωση σχετικά με κατάλληλες θεραπείες. Σε αντίθεση, ένας σχετικά νέος τομέας της ΤΝ, to Generative AI, χρησιμοποιείται ως μέσο παραπληροφόρησης στα λεγόμενα DeepFake videos, όπου άνθρωποι παρουσιάζονται να λένε και να κάνουν πράγματα που δεν έχουν πει ή κάνει ποτέ. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις εύκολα διαχωρίσιμες και καμία τεχνολογική εξέλιξη δεν παρουσιάζει μόνο οφέλη ή μόνο κινδύνους. Γι΄αυτόν τον λόγο, είναι απαραίτητη η θέσπιση νόμων και κανονισμών που θα ρυθμίσουν τη σωστή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που αυτή την στιγμή αποτελεί αντικείμενο σκέψης και συζήτησης σε νομοθετικά όργανα των περισσότερων κρατών.

Απώλεια κριτικής σκέψης:

Ένας λιγότερο ευδιάκριτος κίνδυνος της τεχνητής νοημοσύνης αφορά την ολοένα αυξανόμενη εξάρτηση του ανθρώπου σε αυτήν. Όσο εξοικειώνεται στην χρήση της, ο άνθρωπος μαθαίνει να στηρίζεται και να την εμπιστεύεται ολοένα και περισσότερο στην καθημερινότητα του, λόγω της ευκολίας που παρέχει. Σε αντάλλαγμα για αυτήν την ευκολία, ο άνθρωπος επαναπαύεται και σταματάει να εξετάζει κατά πόσο αυτές οι λύσεις που του δίνει είναι λογικές ή ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να χρησιμοποιείται ενημερωτικά, για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις.

  • Εσφαλμένα συμπεράσματα

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ασφαλώς να οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα. Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω για να κοιτάξουμε το πώς ορίζεται η ίδια η τεχνητή νοημοσύνη:
“Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιεί αλγορίθμους και στατιστικά μοντέλα προκειμένου να επιτρέψει τις μηχανές να “μάθουν” από δεδομένα, να αναγνωρίσουν πρότυπα/μοτίβα και να πάρουν αποφάσεις ή να προβλέψουν μελλοντικές καταστάσεις.”

Συνεπώς, βασίζεται κατά κόρον σε δεδομένα, δηλαδή σε προηγούμενες καταστάσεις και συνθήκες για να πάρει αποφάσεις για το μέλλον. Ωστόσο, τα δεδομένα που θα χρησιμοποιήσει ο εκάστοτε αλγόριθμος ή μοντέλο, παρέχονται από τον άνθρωπο στην μηχανή. Αν τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται είναι μη αντιπροσωπευτικά του προβλήματος ή χαρακτηρίζονται από προκαταλήψεις, με ή χωρίς την γνώση του ανθρώπου πίσω από το μοντέλο, οδηγούμαστε σχεδόν σίγουρα σε λάθος αποφάσεις.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε σε μια εταιρεία ως εργοδότες όπου δημιουργήθηκαν καινούργιες θέσεις εργασίας και βρισκόμαστε στη διαδικασία πρόσληψης εργαζομένων. Γι’ αυτό το λόγο καταφεύγουμε στην τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο το οποίο θα αξιολογεί και θα διαλέγει τους υποψηφίους με βάσει τα χαρακτηριστικά τους και τις δεξιότητές τους. Για την εκπαίδευση αυτού του μοντέλου θα χρησιμοποιήσουμε ιστορικά δεδομένα από παλιότερες επιτυχείς προσλήψεις. Εάν τα ιστορικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση παρουσιάζουν προκαταλήψεις, όπως το φύλο ή τις φυλετικές ανισότητες στις πρακτικές πρόσληψης, το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης μπορεί ακούσια να “μάθει” και να διαιωνίσει αυτές τις προκαταλήψεις. Κατά συνέπεια, το μοντέλο μπορεί να ευνοεί άδικα ορισμένες δημογραφικές ομάδες έναντι άλλων (πχ. εθνικότητα), οδηγώντας σε μεροληπτικά αποτελέσματα στις συστάσεις εργασίας, ενισχύοντας τις υπάρχουσες προκαταλήψεις και ενδεχομένως συμβάλλοντας σε κοινωνικές ανισότητες.

Από αυτό το παράδειγμα, γίνεται αντιληπτό πως η αξιοπιστία της τεχνητής νοημοσύνης εξαρτάται κυρίως από τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευσή της, και πως κάλλιστα μπορούμε να οδηγηθούμε σε επισφαλή συμπεράσματα, ειδικά αν δεν έχει προηγηθεί συστηματική μελέτη και προσεκτικός σχεδιασμός.

~Είμαστε σε μια περίοδο ανησυχίας για την επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας σε βάρους του ανθρώπου. Πιστεύετε ότι θα χρειάζεται πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας δίπλα από τις τεχνολογικές εξελίξεις;

Είναι φυσικό να δημιουργούνται ανησυχίες και επιφυλάξεις, δεδομένου ότι η πλειονότητα του πληθυσμού δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί η τεχνητή νοημοσύνη.

Πιστεύω πως ναι, η παρουσία του ανθρώπου δίπλα, ή καλύτερα, πίσω από τις τεχνολογικές εξελίξεις είναι αναγκαία, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Ο ρόλος του ανθρώπου, για αρχή, είναι να σχεδιάζει μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούν να επιλύσουν συγκεκριμένα προβλήματα. Συνεπώς, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα, αλλά δυσκολεύεται να τα θέσει και να αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

Επίσης, το συγκεκριμένο ερώτημα περί παρουσίας του ανθρώπου στις τεχνολογικές εξελίξεις πραγματεύεται ένας σχετικά νέος χώρος στην έρευνα της τεχνητής νοημοσύνης που καλείται AI explainability (Εξηγησιμότητα της τεχνητής νοημοσύνης). Ο σκοπός της είναι να βοηθήσει στην εξήγηση και κατανόηση των ευφυών συστημάτων που αποτελούν την τεχνητή νοημοσύνη και στο πώς λαμβάνουν αποφάσεις. Ένα μεγάλο μέρος της, είναι τα λεγόμενα μοντέλα μαύρου κουτιού (black box models), τα οποία επιλύουν προβλήματα με αυξημένη ακρίβεια, χωρίς ωστόσο να είναι εύκολα κατανοητό το πώς οδηγούνται σε αυτές τις λύσεις. Αυτό, αν και είναι αρκετό για πολλές εφαρμογές, ενέχει κινδύνους που αποτρέπουν την χρήση τους σε προβλήματα υψίστης σημασίας, όπως το σύστημα υγείας. Ένα παράδειγμα δυνητικά επικίνδυνου μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης “μαύρου κουτιού” είναι η υγειονομική περίθαλψη, όπου ένας αλγόριθμος λαμβάνει κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με τις διαγνώσεις ασθενών ή τα σχέδια θεραπείας χωρίς να παρέχει σαφείς εξηγήσεις για τις συστάσεις του. Εάν το μοντέλο λειτουργεί ως “μαύρο κουτί”, οι επαγγελματίες υγείας μπορεί να μην κατανοούν πλήρως τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις του εργαλείου, οδηγώντας σε πιθανές λανθασμένες διαγνώσεις, ακατάλληλες θεραπείες και σε κίνδυνο την ασφάλεια των ασθενών. 

Εν ολίγοις, πιστεύω, πως θα πρέπει να φανταζόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη πιο πολύ σε ρόλο βοηθού (ή συγκυβερνήτη όπως την χαρακτηρίζει η “Microsoft”) παρά ως κάτι που δύναται να σταθεί αυτόνομα, τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία.

εικόνα Viber 2024 03 05 21 20 12 982
εικόνα Viber 2024 03 05 21 20 13 218

Οι μαθητές/τριες πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ γιορτάζουν την Ημέρα της Γυναίκας

Οι μαθητές/τριες πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης γιορτάζουν την Παγκόσμια  Ημέρα της Γυναίκας-8 ΜΑΡΤΙΟΥ

Οι Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συναντούν την Ελληνίδα Ευρωβουλευτή κ.Μαρία Σπυράκη

Μαθητές/τριες -Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα

Μαθητές/τριες- Πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Νέοι, Ελλάδα και Ευρώπη»

Αφίσες Μαθητών-Πρέσβεων

Οι Μαθητές/τριες-Πρέσβεις του Ε.Κ. του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο πλαίσιο του προγράμματος “EPAS: Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου” δημιούργησαν πρωτότυπες αφίσες τις οποίες ανάρτησαν στο info point του σχολείου:

  • Αφίσα “ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ” (#useyourvote) ενόψει των επερχόμενων Ευρωπαϊκών Εκλογών στις 9 Ιουνίου 2024, δίνοντας ένα μήνυμα για τη σημασία των Ευρωπαϊκών Εκλογών.
  • Αφίσα “EU360” στο πλαίσιο των επεισοδίων Podcast & Webinar που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες-Πρέσβεις, όπου παρουσιάζουν επίκαιρα θέματα που απασχολούν την Ευρωπαϊκή Ένωση, με σκοπό να διαδώσουν την ιστορία και τον τρόπο λειτουργίας των θεσμών της.
  • Αφίσα “Βραβείο Κοινού LUX” στο πλαίσιο του σχετικού quiz που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες-Πρέσβεις, ώστε να αξιοποιήσουν τον κινηματογράφο ως μέσο προώθησης των αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Αφίσα “ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2024” ενόψει των επερχόμενων Ευρωπαϊκών Εκλογών Ιουνίου 2024.
  • Αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) για να συμβάλουμε στην οικοδόμηση μιας ισότιμης Ευρωπαϊκής δημοκρατίας.
  • Αφίσα για την Ώρα της Γης προκειμένου να παροτρύνουμε τον κόσμο να αφιερώσει μια ώρα για τον πλανήτη μας.

1η Χρονιά – 2022-2023

Σειρά επεισοδίων podcast (Σεζόν 1η)

Δείτε τα τελευταία επεισόδια του podcast ” EU360″ που δημιούργησαν οι Μαθητές/τριες Πρέσβεις του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης στο Spotify και στο YouTube.

Συνέντευξη στο DION TV και στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης

Το 1ο ΓΕΛ Κατερίνης στο DION TV και στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης!

Την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023, στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας της Ευρώπης, οι Junior Ambassadors του 1ου και 2ου ΓΕΛ Κατερίνης είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το δημοτικό ραδιόφωνο Κατερίνης, για να παρουσιάσουν τις δράσεις του προγράμματος, αλλά και να συνδεθούν μέσω Skype με το DION Channel, προκειμένου να γίνει η διάχυση του προγράμματος με στόχο την προβολή των ευρωπαϊκών αξιών.

Δείτε την συνέντευξη στο DION Channel εδώ: https://youtu.be/UDneUEMVPvY

Δείτε την συνέντευξη που παραχωρήσαμε στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης, καθώς και όλες τις δράσεις του σχολείου μας εδώ: https://linktr.ee/1lykkate_epas

Kahoot! – Παιχνίδι γνώσεων “Το Ευρωκοινοβούλιο και εμείς”

Το infopoint του σχολείου μας

Ενημερωτική συνάντηση με την Ευρωβουλευτή, κα. Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου

Την Τρίτη 25  Απριλίου 2023 στο πλαίσιο του Προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» συμμετείχαμε σε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε διαδικτυακά την Ελληνίδα Ευρωβουλευτή κα Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία με μεγάλη χαρά και προθυμία δέχτηκε την πρόσκλησή μας. Η κ. ευρωβουλευτής ενημέρωσε τους μαθητές/τριες  για τους θεσμούς και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στη συνέχεια απάντησε σε ερωτήσεις τους σχετικά με το μέλλον και την προοπτική της Ευρώπης. Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ.

Οι μαθητές πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης στο  2ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο «Νέοι και Ευρώπη»

Οι μαθητές πρέσβεις του 1ου ΓΕΛ Κατερίνης συμμετείχαν με βιντεοπαρουσίαση στο  2ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο «Νέοι και Ευρώπη» που διοργάνωσε το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθηνών – «Γεννάδειο» την Τετάρτη 26 Απριλίου 2023, στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου». Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο Σεράφειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων. Για να  δείτε το άρθρο κάντε κλικ ΕΔΩ



Αναγόρευση του 1ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης σε “Σχολείο-Πρεσβευτή” του Ε.Κ.

Την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η απονομή των τίτλων του προγράμματος EPAS  στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς και στους/στις  μαθητές/τριες του προγράμματος, κατά το σχολικό έτος 2022-2023.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

meta facebook
Facebook Banner Γωνιά της Μάθησης 1024x538 1
Χωρίς τίτλο